CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 juli 2010

Wordlekaart

Ik vond het programma Wordle zo leuk, dat ik natuurlijk nog een paar kaartjes moest maken.
Ik heb een TUTORIAL gemaakt hoe je gemakkelijk de tekst print.
Met behulp van mijn ponsen heb ik er een randje rond gemaakt. Deze afgewerkt met Distressinkt. De oranje achtergrond is gemaakt met resisttechniek. (Versamark stempelen op glanspapier en er over gaan met Distressinkt.)

Met de hoekpons heb ik een groen labeltje gefabriceerd. Dus niet alleen hoeken, maar ook boorden, kadertjes e.d. kan je ermee maken.

 "Amazing Paper Grace" maakt er prachtige creaties mee. Je kan haar werkwijze HIER zien.
Ik wens jullie veel plezier met experimenteren.
Groetjes


1 opmerking:

Gusta zei

hoi hoi ik ben ook volger van jou geworden hoor.
je hebt een leuke blog

groetjes Gusta