CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 26 augustus 2010

Achtergrond papier gemaakt

Goede dag lieve bezoekers,
Vandaag heb ik twee achtergrondpapiertjes gemaakt met distressresist techniek.
Op een glossy A4-tje met Versamark een paar stempels geplaatst. Zie je er ook het motief van een Cuttlebug embossingmal door? Dan met verschillende kleuren Distressinkt erover, een gouden glans gegeven met Perfect Pearls en vervolgens met StazOn nog de vogels erop gestempeld. Voor het tweede A4-tje heb ik geen StazOn gebruikt maar wel met Distressinkt het motief erop gestempeld.

Achtergrond 1

Achtergrond 2
Nu is het nog de vraag wat ik zal maken met deze achtergrondjes.
Hebben jullie een idee? Ja? Dan lees ik het wel in de reacties. Ben benieuwd hoor.

8 opmerkingen:

Carla zei

Weet je Karin dit is op zich al een kaartje.

Prachtig , jij geeft ons zo veel ideën.

Groetjes Carla

Linda zei

WAUW schitterend, zonde om er iets mee te doen, gewoon zo inlijsten hihi.
gr linda

Karin zei

The colors on these are so beautiful!

Ans zei

Hei Karin,
Allereerst vind ik het hartstikke leuk dat je vanmorgen even gezellig op bezoek bent geweest. Nu hoop ik maar dat je niet de regen hebt meegebracht.
Geweldig die nieuwe achtergrondjes en ze zijn zo al mooi. Maar als je ze toch wilt gebruiken, dan misschien alleen een paar kleine bloemetjes met een takje. Niet teveel, want ze zijn zo al een plaatje op zich.
Groetjes uit een zonnig Tvedestrand
Ans

Anoniem zei

hallo Karin,

ik heb je mailtje gelzen,
merci hoor!

en ga dan meteen eens gaan klikken op de tutorial

Je achtergrondjes vind ik
geweldig!!!!!!!
het zijn kunstwerkjes,
denk niet dat er nog echt iets bij moet.........

Tine

nicole zei

ik ben het met de voorgangers eens, niet teveel aan doen, ze zijn zo al zoooo mooooiiiii!
groetjes Nicole

cristel zei

ze zijn alle 2 schitterend de bovenste wet ik niet zo maar de onderste kun je volgens mij een hele mooi kerstkaart van maken schitterend ik zou het niet kunnen
grtjs

Gusta zei

wat mooi en apart. en ja wat je er mee moet doen? ik weet het niet dus ik ben wel benieuwt naar het resultaat hoor

groetjes Gusta