CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 21 augustus 2010

Paars doosje

Weeral een doosje, zullen jullie zeggen.
Gisteren zag ik in mijn kast nog een doosje staan met één snoepje in. Snoepje opgegeten (heel belangrijk, hi,hi), doosje ontmanteld, een malletje ervan gemaakt en mij aan het knutselen gezet.
(Doosje is 9 cmx7cmx4cm)

Zoals jullie zien was ik in een "kleurrijke" bui.
Eerst uit paars blinkend karton mijn doosvorm gesneden.
Een cirkel gemaakt met een nestabilitie.
Daarachter een velletje acetaat gekleefd.
Boven en onderaan een kantje en een lintje gekleefd.
Een groen cirkeltje uit behangpapier gestanst met nestbilities en versierd met bloempjes die ik geponst heb met Floral Punches van Nellie Snellen.
Op het klepje het uit het behang geponste cirkeltje, versierd met bloempjes geplakt en een tekstlabeltje van Wiff of Joy gekleefd.

En nu nog opvullen. Weer met snoepjes?
Groetjes,

3 opmerkingen:

Carla zei

Hoi Karin,

Wat een schitterend doosje.

Altijd mooi om zoiets kado te geven (en te krijgen)

Groetjes Carla

cristel zei

nou dan geef je je mooie kleurrijkê doosje aan een kleurrijk persoon
grtjs

Gusta zei

wat leuk doe er maar weer lekker weer snoepjes in.en geef hem maar aan een zeer kleurijk persoon want dat is dit doosje ook. echt heel mooi hoor

groetjes Gusta