CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 25 augustus 2010

Tutorial over Never Ending Card.

Onderstaand berichtje vond ik in de reacties onder mijn Never Ending Card.

"cristel zei...

echt schitterend je kaartje maak je hier ook eens een tutorail van als je tijd hebt a.u.b vind hem schitterend en heb hem al dikwijls gezien maar snap er geen fluit van(lol)
en ik gok op nederland
grtjs
24 augustus 2010 11:59"

Ja, en wat doe je dan op een sombere namiddag in augustus?
Een TUTORIAL maken natuurlijk.
Ik hoop dat ik het enigszins duidelijk heb uitgelegd. Het is zo danig simpel om te doen, dat het ingewikkeld is om uit te leggen. (wat een ingewikkelde zin, ha, ha)

Hier heb ik verschillende maten neergezet.

(Deze schetsen zijn niet op schaal gemaakt. Enkel de de opgegeven cm. zijn juist.)

Daar kan je dus van een Maxi- (20/20 cm) tot een Mini-kaart (14/14 cm)mee maken.
Je kan natuurlijk nog kleiner gaan.
Ik zie al uit naar jullie kaart.
Groetjes,

5 opmerkingen:

nicole zei

wat fijn dankjewel!!! voor de tutorial. ik durfde het eigenlijk niet te vragen hihi.
enne het ziet er toch nog best ingewikkeld uit, maar ik ga het zekre een keer proberen.
(met laptop ernaast hihi)
groetjessssssss

cristel zei

wat ben je toch een schat he dus nu moet ik hem zeker gaan maken bedankt he lieverd
grtjs

Karin zei

Karin,
Thank you so much for visiting my blog today and leaving such a sweet comment :) It is so nice to meet another Karin with an i ...

Anoniem zei

hallo dat ziet er inderdaad ingewikkeld uit, maar
waar vind ik de uitleg?
Ik snap niet wat je moet aan vangen met die stroken???

En Karin, nogmaals bedankt voor de uitleg van de martha Steward ponsen!
je bent een echt e schat,
nogmaals hihi

tine

Gerrie zei

Hallo Karin ik zie een never Ending kaart met strookjes maar hoe wordt deze kaart verder in elkaar gezet ? dat kan ik nergens vinden?
gr Gerrie