CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 7 september 2010

De Pompoen

Gisteren kwam mijn man thuis met het vrolijke nieuws: "Weet jij dat onze vriend X meedoet aan een wedstrijd 'Wie heeft de grootste pompoen' "?
Ik zag X al zitten met zijn pompoen... en dat bracht mij op het idee om een kaartje te maken.
Terwijl ik aan het brouwen was hoe maak ik nu zo'n kaartje.... zag ik X op een bankje, kussen achter zijn rug en geduldig wachten tot die fameuze pompoen groot genoeg zou zijn om een prijs weg te kapen.

(Wie weet heeft hij in een volgend kaartje een .... lange baard)


Een pittig détail: de paddestoelen groeien rapper dan de pompoenen.

En wie van jullie weet waar die paddestoelen vandaan komen?

En voor morgen: een SNEEK PEEK:

Groetjes en nog een prettige knutseldag,

5 opmerkingen:

cristel zei

je kaart is heel leuk geworden en je paddestoelen uit het bosje mischien(lol)
grtjs

Linda zei

wat een leukertje is dat.
gr linda

nicole zei

wat een geweldig leuke kaart!!!!
maar wel zielig dat je nu een huisje van een kabouter in plakjes heb gesneden, hihi.
wat een creativiteit!!!
groetjes Nicole

Françoise zei

Ha...ha....die kaboutertjes zullen er niet om lachen...wat als het nu regent, geen huisje boven hun hoofd ?????
Maar verder is het wel weer mooi geworden hoor !
Jij hebt echt altijd even fijne en mooie gedachten !
Kusjes,
Françoise

Carla zei

Hoi Karin,

Het is weer een plaatje en wat ik zo leuk vind , achter elke kaart zit een verhaal, schitterend

gr Carla