CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 3 september 2010

OSP Uit de oude doos

Ja, dat is mijn oude schilderdoos.

'k Heb hem al herhaalde malen in mijn handen gehad maar er niets meer mee gedaan. Soms heb ik weer lust om te herbeginnen met schilderen maar wat moet ik er dan mee?
Die twee paneeltjes (47 x 35 cm) liggen er ook maar te liggen.




Maar af en toe zou ik toch weer kaartjes willen schilderen. Ze zouden er vermoedelijk heel anders uitzien, nu, dan een paar jaar terug.

Een paar lintjes, een paar bloempjes en mooi tekstlabeltje.... ja, ik zie het toch al voor me. Wie weet..... voor mijn verf uitdroogt.

Groetjes,

4 opmerkingen:

Linda zei

Schitterende kaartjes, knap hoor dat je dat kan schilderen. dat is echt een gave.
gr linda

Karin zei

Karin, you are so talented! This is so very beautiful. I love the crackled background and your flowers are amazing...I wish I could paint.

Lia zei

Wouw,

Daar kun je mee voor de dag komen zeg!
Dat is wat anders dan stempelen!

Ans zei

Wedden dat je ons binnenkort uitnodigt om te kijken naar een "geschilderd" kaartje. Wil wel eens kennismaken met jouw talent.
Fijn weekend!
Groetjes Ans