CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 1 september 2010

Vintage kaartje

Of het een Vintage kaartje geworden is ben ik niet zeker, maar één ding weet ik zeker: de Mona Lisa is oud. Dus laat ons maar zeggen dat het Vintage is.
Ik heb gezegd dat ik nog niet wist wat ik zou maken met het achtergrondje dat ik met de MD Creatable bestempeld had.
Wel dat is het dan geworden:
(Ben benieuwd naar jullie mening)

(In het echt ziet het kaartje er beter uit dan hier op de foto.
De goudglans maakt het moeilijk om te fotograferen.)
Het labeltje is nog onbeschreven en kan ook gemakkellijk worden verwijderd als ik het overbodig vind. 

2 opmerkingen:

Ans zei

Kom even vertellen dat ik je een "KEI" vind. Geweldig wat een schitterend kaartje. Jammer dat ik in Noorwegen woon, want anders kwam ik zo af en toe eens op les bij je.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Ans

nicole zei

ik vind hem schitterend!!!
groetjes Nicole