CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 20 oktober 2010

Kerst gezien door een raampje

Dag trouwe bezoeker,
Vandaag eens iets anders.
"Kerst gezien door een raampje?" Wat is dat?
Ik laat jullie niet langer in spanning... hier zijn mijn ietwat vreemde kerstkaartjes.

Ik heb twee maal het kaartkarton gestanst met een nestabilitie.
Fijne reepjes rood karton gesneden en als een raster gekleefd op de achterkant van het eerste karton. Daarna het tweede karton erop geplakt.
Vooraan nog een stempeltje ingekleurd, enkele geponste groene takjes en met een rode pearlpen bolletjes geplaatst.
Een gestempeld tekstlabeltje verhoogd aangebracht.
Dat is dus de buitenkant van mijn kaart.
Nu nog de binnenzijde:


Ik plaatste verschillende kerstteksten en sterren op mijn grote acrylblok (kan ook met C-plaat van je CB) in de vorm van een kerstboom.
Deze stempelde ik met Versamark en embossde ik met groen embossingpoeder.
Hier en daar nog een rood accentje geplaatst met mijn pearlpen.
Deze "kerstboom" plaatste ik dan op een achtergrondje gemaakt met alcoholinkt op glossy paper en versierd met telkens drie lintjes, groen, rood, groen.

(variatie met goud)

En hier is mijn tweede kaartje in dezelfde zin gemaakt.



Dat was dan een andere kijk op kerst.
Wat vinden jullie ervan?
Ik stel jullie mening altijd zeer op prijs.

(de kaartjes zijn qua kleur veel mooier dan de foto's)



Vele groetjes,

9 opmerkingen:

Linda zei

Hoi hoi

Schitterend gedaan joh.
Hahaha wat toevallig, kom je morgen even bij mij kijken als ik mijn DT kaartje voor de Hodge Podge Challenge plaats.Hahaha ik heb ook precies dit gemaakt en het was zo leuk om te doen dat er meer gaan volgen.

gr Linda

Stephanie zei

heay heay,

wat een leuk idee,
ik vind ze top :D

beahobby zei

Karin ik vindt het erg mooi is weer eens iets anders.

Bea

martina's kaartjes zei

Leuk ideetje !
groetjes, martina
x

Gusta zei

het is niet echt mijn smaak maar, ik vind het wel super bedacht en gemaakt. en nr 2 vind ik het mooist komt door de kleur denk ik

groetjes Gusta

Ans zei

Hallo Karin,
Ben sinds gisteravond weer terug van een weekje Nederland (natuurlijk mooie dingen gekocht) en ik was natuurlijk ook benieuwd wat er weer voor moois bij "mijn" bloggermaatjes was gemaakt. Wat een schitterende kaarten en andere dingen heb je weer op je blog staan. En wat ben je verwend door je mannetje. Ben ook nog bij de action geweest, maar vond daar alleen papier. Had het wel mee willen nemen, maar het is zo'n gewicht in de koffer. En er moest natuurlijk nog meer mee.
Karin, ik heb weer genoten van al dat moois bij je.
Groetjes Ans

Karin zei

Your cards are always so detailed and creative! Well, that is the name of your blog, so I do not know why I am surprised! I love the window and the Chistmas tree made from the different Christmas words is fantastic! The embossing always adds an elegant touch too!

k@rin zei

hallo karin,

wat een schitterend idee. Heel leuk bedacht hoor. Je moet er maar opkomen hé.

Prachtige kaarten

groetjes karin

nicole zei

wat een pracht kaartjes zijn het weer.
Waar haal je toch elke keer je ideetjes en inspiratie vandaan?!
vind het top.
het is altijd een feestje om bij jouw op je blog te mogen kijken.
groetjessssss