CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 1 oktober 2010

Kerstkaartjes in serie

Deze kaartjes heb ik in serie gemaakt.
Ze zijn allemaal op hetzelfde principe gebaseerd.
Vierkante kaart,
Creatables van MD,
Eigengemaakte achtergrond,
de stansjes heb ik met embossingpoeder bewerkt: 1 kaart met glitter, 1 met goud, 1 met wit en de laatste met koper.






 Het zijn vlugge kaartjes, maar momenteel ben ik bezig aan een opdrachtje.
Ben al twee dagen aan het inkleuren van stempels en heb nog wel een volledige dag werk. Maar het is leuk om te doen. Misschien plaats ik het later eens hier op mijn Blog.
Groetjes,

6 opmerkingen:

nicole zei

mag ook best wel een wat sneller en makkelijker, het blijven kunstwerkjes hoor! ik vind ze prachtig.
En natuurlijk moet je je opdrachtje laten zien, want ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden;)
groetjessssssss

Andrea zei

Je gaat als een speer zeg, maar je kaartjes zien er mooi uit hoor
groejtes andrea

beahobby zei

Hallo Karin,

Super mooi erg apart met deze achtergrond.

Bea

Karin zei

These are beautiful! I love the addition of the cut out flowers, leaves and swirls...So pretty!

Linda zei

Hoi Karin

Ze zijn erg mooi geworden, echt super.
gr linda

cristel zei

snel klaar of niet ik vind ze gewoon schitterende kaarten
grtjs