CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 oktober 2010

Overlijden, ook dat hoort bij het leven.

Verleden week kreeg ik een bericht van overlijden.
Toen ik tussen mijn kaartjes keek viel het me op dat ik die zo weinig maak.
Ergens verdringt men het overlijden, maar toch hoort dit bij ons leven.
Ik heb gisteren dan ook de geschikte stempels en papier genomen en een voorraad deelnemingskaartjes gemaakt.
Het werden er een stuk of 10, allemaal op hetzelfde princiepe gemaakt.

Zwarte ondergrond.
Met Versamark enkele stempels geplaatst en met goud embossingpoeder bewerkt.
De boordjes in mijn Versamark stempelkussen geduwd en eveneens met goud geembossed.
Met een sponsje en witte acrylverf een maan gemaakt.
Een zelfgemaakt tekstlabeltje erop en een sobere kaart is af.


Voor onderstaande kaart heb ik echter nog de bloem met mijn Versamark pen bewerkt, zodat ik met wit embossingpoeder de nadruk kon leggen op het zuivere van de bloem.
De bloem heb ik met een groene pearlpen een hartje gegeven.


Voor de kaart hieronder heb ik paars kaartkarton gebruikt.
Eveneens alle stempels met goud geembossed maar de rand rondom met zwart embossingpoeder gedaan.
De lucht en de grond heb ik met distressinkt kleur gegeven.
Het stuk ertussen wou ik in de originele kleur houden. 


Ik hoop dat ik er zo weinig mogelijk ervan moet gebruiken.
Groetjes,

5 opmerkingen:

Karin zei

They are so pretty and will bring comfort to whoever recieves them...I love your backgrounds :)

Gusta zei

ik hoop ook voor jou dat ze maar heel weinig hoeft te gebruiken.
maar ik vind ze wel echt schitterend.

groetjes Gusta

Lia zei

Ja helaas hebben we die ook nodig, ik heb iemand, die wil absoluut geen zwart in de kaart, dus maak ik maar roomwit en creme, maar ik vind jouw kaarten erg mooi.

groetjes Lia

nicole zei

het is het enige waar je zeker van bent in dit leven en dat is dat je een keer komt te overlijden....

Ik weet uit ervaring hoe fijn het is als de mensen je steunen met een praatje en een kaartje, en dan zeker zulke mooie waar iemand zijn best voor heeft gedaan en gevoel in heeft gelegd!
Ze zijn heel mooi! Maar ik hoop voor je dat je ze lang in de kast mag laten liggen!!!
groetjesssss

wilma zei

Ook dit zijn weer mooie kaarten ook al verstuur je die het liefst zo weinig mogelijk. Heb zelf ook pas weer een boekje met piramide kaarten gekocht voor condoleance kaarten Moet ze nog maken maar dan zet ik ze op mijn blog.

Groetjes, Wilma