CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 13 oktober 2010

Tekstlabels

Eerst wil ik jullie hartelijk danken voor alle lieve reacties die ik kreeg op mijn OSP-kaartjes.
"Bedankt, Merci, Danke schön, Thanks, Gracias, Takk,谢谢 enz..."

Maar vandaag start ik niet met een kaart. Niet dat ik niet wil, maar gewoon, ik heb een tekort aan gepaste tekstlabeltjes.
Gezien ik deze zelf maak heb ik mij gister avond aan het werk gezet en met "Paint Shop Pro" verschillende teksten gemaakt.
Door het gebruik van verschillende lettertypes kan je leuke tekstlabeltjes opbouwen.
Ik gebruik een stevig (min.120 gr) A4 pagina en print daarop mijn teksten erop lettend dat ik genoeg afstand tussen de teksten laat om ze uit te stansen.

Vandaag stanste ik met Nestabilities dan de passende vormen uit.
Zo vul ik mijn voorraaddoos met Tekstlabels terug aan.

Nu kan ik terug beginnen met het afwerken van enkele kaartjes die op mij liggen te wachten.

Tot later.... misschien. Want dit wacht op mij voor afwerking:
Groetjes,  

4 opmerkingen:

Monique zei

Hallo Karin,

Leuk en praktisch idee, ga er ook eens aan beginnen se!
groetjes
Monique

Karin zei

This idea is excellent!

Gusta zei

wat een idee zeg om het van te voren te maken.

groetjes Gusta

nicole zei

geweldig idee, altijd handig om zo ee vooraadje te hebben.
en ben benieuwd wat je gaat maken...
groetjesssss