CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 21 november 2010

Ondeugend en toch zo lief

Mijn derde achtergrondje heb ik gebruikt voor een heeeeeel lief stempelafdrukje.
Ik denk dat ik de afbeelding ooit eens van een kleurplaat heb gemaakt.
Veel inkleuren was er niet aan.
De poes heb ik een vleugje lichtblauw gegeven.
Ik vond dat het zo lief keek en terzelfdertijd zo ondeugend was.
De uitgerukte bloem en de oogjes heb ik met
Paper Glass finish een blinkend laagje gegeven.

Dit is het kaartje geworden.
Heel eenvoudig maar o zo lief.


Ik wou rond het witte matje nog een stiksteekje maken maar heb mij laten afleiden door een ideeetje dat mij plots inviel.
En ineens kleefde ik, verstrooid, het wit matje toch op het rood karton... zonder stiksteekjes.
Wil je weten door welk ideeetje ik afgeleid was?
Neem dan eventjes een kijkje op deze TUTORIAL
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes en ik wens jullie allen een fijne zondag,

10 opmerkingen:

Linda zei

Wat een geweldig lief kaartje heel erg leuk gedaan. Ik heb zo'n soort malletje ook eens gemaakt maar dan op karton, maar dit is wel een goed idee en het blijft ook steviger.
gr linda

Lia zei

Wat een lieverd Karin, geweldig.

groetjes Lia

Andrea zei

hoi Karin,
wat een schattig kaartje
groetjes andrea

Karin zei

This little cat is so sweet looking! You could never be mad if he really did this to your garden...He is just too cute!

Deborah zei

Hallo Karin,
Dit is echt zo'n schattig kaartje!
Maar als ik mij niet vergis, is het een digi van Sliekje.
Die poesjes zijn zo lief altijd...
Groetjes Deborah

martina's kaartjes zei

Mooi gedaan !
groetjes en tot morgen,
martina
x

Astrid zei

Wat een lief kaartje Karin, echt schitterend hoor !!

liefs Astrid

Unknown zei

Wat een lief en schattig kaartje !

Groetjes, Joke

Gusta zei

wat een liefje en je vorige kaart is ook super zeg.en ik heb weer genoten van je verhaal van je kleindochter.hier mogen ze niet op straat rijden hoor.alleen met een rijinstructeur en dat doen ze hier meestal 1 of 2x in de week een uur
en dan na een paar maand mogen ze afrijden.

groetjes Gusta

Carla zei

Hoi Karin,

Ben net naar je prachtige kaarten gaat kijken en het kan ook niet anders "schitterend"

Groetjes Carla