CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 5 november 2010

Theelichtkaart Kerst

Nu ik gisteren zoveel theelichtjes heb gekocht, kon ik mijn kaartje weer opvullen.
En vermits jullie zeggen dat het niet verveelt, wel dan is er hier nog eentje.
Dit kaartje werd weer eentje voor Kerst. Je weet maar nooit wie ik er plezier mee kan doen.
'k Heb het doosje deze keer aan de andere kant geplaatst. En ook de sluiting iets anders gemaakt.
De scrapvellen zijn weer van LaBlanche en de bloemen zijn ook terug van de Creatables van MD.

Vooraan en binnen heb ik de bloemenrandjes met Stickles bewerkt, dat geeft het kaartje een feestelijk tintje.
Oh, ja, dat doet mij er aan herinneren dat vroeger (in de jaren stilletjes) ELK kerstkaartje vol glitters zat en je overal waar je keek glitters vond. En als je er toevallig een in je mond had, voelde dat aan als een glassplinter. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat de materie was die ze ervoor gebruikten.
Gelukkig zijn de tijden veranderd en hebben we veel gebruiksvriendelijker hobbymateriaal.

De drie sneeuwvlokje binnenin kregen een hartje van glittersteentjes.
Om het doosje te sluiten heb ik rond de twee lange zijden en een korte zijde een lintje gekleefd. Bovenaan kan het doosje open als je het strikje los doet.

Ik ben nu bezig met de afwerking mijn vierde theelichtkaartje.
Hier alvast een glimp ervan.

Ik zal het morgen plaatsen.
Dat zal dan het laatste zijn voor dit jaar, want ik moet toch ook nog eens iets anders maken.
Maar, toch,.... wie weet, als ik mooie gele kaarsjes vind, kan ik er nog altijd een paar maken voor Pasen....
Ik wens jullie nog een hele prettige dag met veel knutselplezier en veel inspiratie.
Groetjes, 

5 opmerkingen:

Ans zei

Wat een mooie theelichtkaarten heb je gemaakt Karin. Als de advent begint, kun je er vast en zeker veel mensen blij mee maken.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

scrapeetje zei

wauw ja mooi is deze geworden zeg, ik zie ze overal voorbij komen vraag iedereen of daar ergens een patroon van is, maar krijg maar geen reacties terug, dus vraag ik het nu aan jou, kan ik daar ergens een patroontje van vinden, ik vind ze zo erg leuk, begin pas, en zou er ook zo graag ee willen maken!!!

jacinta's hobbyhoekje zei

kei mooi zeg
maar dan nu de vraag heb je daar een tutorial over gemaakt of nog niet?? vind hem zo leuk zo hem ook wel willen maken

liefs jacinta

Françoise zei

Ze zijn weer ongelooflijk MOOI je Theelichtkaarten !
Kusje,
Françoise

Unknown zei

Hoi Karin, prachtig hoor je theelichtkaart en super dat je een patroon voor ons hebt neergezet. Heel erg bedankt daarvoor.

Groetjes, Joke