CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 31 maart 2011

Waarom extra sorteren? + kaartje !!!

Gisteren was ik bezig met mijn knutselhoekje te schommelen.
Je kent dat wel, restjes papier sorteren, stempelinkten weer in de doos opbergen, scharen, snijmestjes, embospennen enz... in de materiaaldoos steken, uitgestanste motiefjes, lintjes, bloempjes wegbergen enz, enz... toen kwam mijn man binnen met de post.
Midden in mijn knutselchaos opende ik de enveloppe, haalde de reklame eruit... en schoot in een lach...
waarom?
daarom!


en omdat dat laatste niet van toepassing zou worden op mij, heb ik dan maar een eens EXTRA gesorteerd.
Toen alles netjes opgeruimd was, heb ik me aan mijn tafeltje gezet en begon een kaartje te maken...
... papier, stempelinkt, schaar, snijmesje, lintjes, bloempjes terug bovengehaald en mijn net opgeruimd tafeltje zag er terug uit zoals voorheen (ha, ha).
Maar dit kaartje is dan het resultaat geworden:


 Vraag me a.u.b. niet waar ik dat stempelafdrukje vandaan heb gehaald.
Misschien is het ergens een freebie geweest of een verkleinde kleurplaat, in ieder geval het stond in mijn "digimapje" op mijn computer. 
Ik heb het ingekleurd met Distressinkt, daarna de zeepbelletjes met een laagje Iridescentmedium bewerkt,

 het luiertje en het strikje hebben ook een glans gekregen. Daarvoor haalde ik mijn schaaltjes met gekleurd Iridescentmedium uit.

Het tekstje kunnen jullie terugvinden in mijn Freebies of Tekstlabels, of naar mijn berichtje gaan van 14/02/2011. 

En nu ga ik maar weer aan de knutsel want het weer leent er zich toe. Regen, wind, koud, kortom een normaal Noordzeeweertje.
En wat het volgend kaartje wordt?
Ra, ra, HINT: van "jong naar oud"

Groetjes,

13 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een leuke kaart! Word er helemaal vrolijk van, ondanks het slechte weer buiten.
Dank je wel daarvoor en voor je lieve woorden op mijn blog.

Lieve groet, San

Linda zei

wat een schatje
gr linda

sieneke zei

Hallo Karin

Er staat een verrassing voor jouw op mijn blog.

Ik zie dat jij labels gebruikt op je blog, dit wil ik ook doen.
Maar komen er niet uit hoe dit moet, wil je mij dit uitleggen.

Groetjes Sieneke

Trudy zei

wat een prachtige kaart Karin.
Groetjes Trudy

Angela zei

Hey Karin....
schitterend die verhaaltjes van je...en o zo herkenbaar...prachtig!!!
We zitten inderdaad op dezelfde golflengte *lol*. Vind het zo wie zo leuk om babykaartjes te maken. Die van jou is (zoals altijd) weer toppie. Schitterende details!!! Iedere keer een genot om even bij je te komen kijken.
Ga zo ook weer aan de fröbel....hier leent het weer er zich ook uitstekend voor.
Fijne dag verder...
xxAngela

Deborah zei

Wauw, Karin, deze vind ik fantastisch!!!!!!!
Wat een schatje zeg, zie het zitten....
Groetjes Deborah

Bep zei

Hoi Karin,

Wat heb je weer een prchtig kaartje gemaakt, en wat kan jij toch dingen lekker sappig neerschrijven een genot om te lezen elke keer weer.

Gr...Bep

Martha zei

Hallo Karin,
ik ken het plaatje...
het is inderdaad een verkleinde kleurplaat, maar wat een leukerdje..
en die kleurencombie zo leuk op je kaart.
Nog bedankt voor je tip met dat medium..
groetjes en ik kijk uit naar je volgende project, van Daatje

Liesbeth zei

Erg mooi kaartje weer Karin, en je verhaaltjes zijn ook altijd erg leuk en vaak herkenbaar om te lezen.\gr. Liesbeth

Christine zei

Dag Karin,
Schatje geworden dat kaartje! Ik zou ook mijn hobbykamer eens moeten opruimen. Wie weet vind ik ook nog zo'n schatten als jij!
Liefs
Christine

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Hihi, die reclame tekst is geweldig en wat een lief kaartje!

Groetjes, Jaimie

Wilma zei

Hallo Karin,
Alweer een LIEVE, GEINIGE kaart en héééél erg mooi al die extra "spulletjes" die je hebt gebruikt.
Zo te zien ben je over je "inspiratiedip" heen, dus kom ik nu met een vraagje. Onder ieder bericht staat.....misschien vind je die ook leuk. Kun jij me vertellen hoe ik zoiets op mijn blog zou kunnen zetten? Tot nu toe wil het me niet lukken......helaas.
Alvast bedankt voor de moeite en tot ziens.
Liefs Wilma

moby_dick zei

Hallo,
fantastich gewoon Karin , het is hier een leuke bedoeking ieder avond op dit blog
fijne donderdag avond en tot een volgende
groetjes Monica-hj Pjuter