CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 20 mei 2011

Een tijdlijn van oude foto's

Ik heb met veel genot jullie reacties gelezen en wil toch het volgende zeggen.
Het is echt niet zo dat ik niet meer op mijn blog kom hoor, neen het is gewoon ietsje rustiger aan doen met kaartjes maken. Want verkopen kan je hier toch practisch niet.
Dit neemt niet weg als er ergens bij mij een lampje gaat branden voor een tip of een tutorial ik deze zeker ga plaatsen.
Dus blijf maar op bezoek komen hoor.
Natuurlijk kon ik gisteren mijn handen niet stil houden en zo heb ik toch maar iets gemaakt.
Neen, hoor, geen kaartje.
Nu is de volgende stap, mijn computer vol proppen met allerlei dingen en nog wat. Gelukkig moet ik dat niet in dozen stoppen. Wel in mappen maar die nemen geen ruimte in mijn living in. (en als die mappen vol zitten heb ik nog een externe schijf met heeeeeel veeeeel plaats.)
Ik doorbladerde gisteren mijn fotoalbums. Het leuke is dat ik foto's heb van 0 jaar tot nu.
Ik heb er een paar ingescand en lichtjes bewerkt in PSP. Het resultaat van inscannen is toch nooit zo mooi als een echte foto.
Zelfs al leg ik een zwart doek over de scanner toch blijft er een blauwe waas achter.
(En... ja hoor, het glas heb ik al van binnen en buiten gepoetst.)

Ingescand

Ietsje bewerkt

Meer bewerkt

Ingescand

Ingescand

Ingescand en licht bewerkt

Ingescand

 En dit heb ik van deze foto's gemaakt.
Een stukje tijdlijn van mijn leven.
6 md - 3jaar - 6 jaar - 12 jaar - 16 jaar.

'k Vond het leuk om te doen maar moet nog verbeteringen aanbrengen.
 Misschien maak ik er ooit nog eens een kaartje mee.
Maar dan met een heeeeeeeeele lange tijdlijn.
Willen jullie de foto's uit mijn "smoelenboek" gebruiken om te experimenteren, ga gerust je gang.

en...

'k heb hier nog een tekstje voor jullie.
Misschien bruikbaar voor iemand?



Groetjes  Karin

10 opmerkingen:

SandraR zei

Prachtig, Karin... Leuk om je oude foto's te zien, zo heerlijk gedateerd ook. Hou er wel van! :-D
En de bewerkte versies zijn goed gelukt! Wat kunnen we veel met de computer, hé!
Fijne dag vandaag.

Lieve groet, San

Annerieke zei

Ooooooooooo, wat een prachtige foto's. En niet te bescheiden doen, want je bent hartstikke handig, vind ik! Mooie tekst heb je ook gemaakt. Fijne dag nog!

groetjes Annerieke

Françoise zei

Hé....wie is die mooie meid daar op de foto's....!!!!Nu weet ik op wie je dochter en kleindochters lijken ! By the way....het is mooi gedaan hoor !
Kusje,
Françoise

Cards en Box bij Lady M zei

wouw dat heb je knap gedaan erg leuk gr maartje

Jolita zei

Wat een prachtige foto's Karin! Erg leuk om zo je hele kindertijd weer terug te zien als je er mee aan de slag gaat hè. Ik vind je bewerkingen erg mooi hoor. Het maakt een behoorlijk verschil in helderheid.

Fijn weekend,
Jolita

corryskaart zei

hoy karin
wat een geweldig idee van je!
het is in een woord PRACHTIG!!
het is erg leuk en misschien een idee voor mij want we zitten aan 4 generatie''s vrouwen.
groetjes...corry

Wilma zei

Hallo Karin,
Al zie ik hier diverse foto's van je.......weet ik nog niet hoe je er uit ziet ☺☺☺
En als we dan niet van je kaarten mogen genieten......genieten we in ieder geval van je berichtjes die je bij ons "blogsters" achterlaat.
Alvast een heel fijn, relaxed en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

lenny zei

WOWWWWW Karin
dat ziet er goed uit en bedankt voor je berichtje ik kijk er naar uit
groetjes lenny

Nicole zei

Karin wat een prachtige "collage" van een deel van je leven!!!Heel mooi gedaan en heel erg bedankt voor je tekstlabel!

Liefs Nicole

Nicole zei

Hey Karin bedankt voor je grote compliment!!!!Doet me echt goed!
En ik vind het erg leuk om je tekstlabeltjes te gebruiken:)

Liefs Nicole