CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 24 mei 2011

TIPS voor Label

22u00: Voor wie niet kan inloggen, reacties of berichtjes plaatsen.
Dit heb ik gevonden op de helppagina van BLOGGEN
Dus we zullen geduldig moeten zijn.... hopelijk niet te lang, anders krijgen we afkickverschijnselen (lol)
We're investigating an issue which is preventing login and comment posting for some users, and hope to have a fix released shortly.
Thanks for your patience in the meantime. — latest update on Tuesday, May 24, 2011
Labels: comments, login, outstanding
.............

Gisteren heb ik een paar labeltjes geplaatst.
Nu heb ik een mini- TIP voor jullie:

Snij het labeltje uit
Dep het met Versamarkinkt
Strooi er Clear embossingpoeder op en verhit het.



Ik heb de labeltjes 4/4cm uitgeprint.
Voor dit hartje is het een leuk formaat, maar voor de andere twee vind ik het (persoonlijk) een beetje klein.
En misschien doe ik er een tweede laag embossingpoeder op zodat het glaseffect meer egaal uitvloeit.

Ik ben van plan om het ooit eens op een kaartje te plaatsen of als hangertje aan een geschenkje te gebruiken.
Dan doe ik er een Eyelet in met een leuk lintje.

Ik heb de twee onderstaande labeltjes aangepast, zodat ze beter tot hun recht komen als je ze afdrukt.
Mocht je ze gisteren al opgeslagen hebben, vervang ze gewoon door deze.

En voor wie liever zwart/wit of sepia ziet heb ik de ster een ander kleurtje gegeven. Je kan dat eenvoudig doen door in een gewoon fotobewerkingsprogramma de kleur aan te passen.


Heb je geen zo’n programma en wil je liever de labeltjes uitdrukken zonder kleur, dan zet je gewoon je printerinstelling op "grijsschaal" of "zwart-wit".
(doe ik trouwens altijd voor mijn teksten en digi’s)

Groetjes  Karin

2 opmerkingen:

corryskaart zei

goeiemorgen karin
wat een geweldig leuk idee met die hartjes en sterren heb ze dan gelijk opgeslagen en ga het uitproberen maar eerst een heattool en embossingpoeder kopen.
dank je wel en fijne dag groetjes...corry

Françoise zei

Hallo,
Je verwent ons weer ! Leuk ideetje !
Kusje,
Françoise