CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 18 juni 2011

Eenvoudig kaartje

Een razendvlug kaartje is het geworden deze keer.
Restje achtergondpapier, bamboestempel met goud geembossed en een vlinder met chalk gestempeld.
Randje rondom met goud geembossend,
lintje, bloempje, kleefpareltjes, en dit alles geplakt op een kaartkarton waar ik voor de randjes een Ms-randpons heb gebruikt.


Terwijl ik nog maar eens door mijn foto's bladerde, kwam ik het Wenzelsloss tegen dat ik verleden jaar in Lauf heb gefotografeerd.

Ik heb nogal de nare gewoonte om af te dwalen van de ene bezigheid naar de andere. Zo was dat ook nu weer.

Van de foto hierboven heb ik, zo tussendoor, een schilderijtje gemaakt.
Neen hoor, niet met verf op doek, maar met PaintShopPro.

en dit is er nog eentje.
Bernkastel aan de Mosel.






Dat was dan weer mijn "creatief" moment voor vandaag.
Ik wens iedereen die mij hier een bezoekje brengt een hele leuke dag.

Een aanmoediging nodig voor iemand die op het punt staat een baan te krijgen? Of een examen moet doorstaan? Of gewoon verandert van job?
Hier zijn drie bemoedigende woorden: willen, kunnen en doen.



Groetjes  Karin

18 opmerkingen:

Kaartenbox zei

Door zijn eenvoud is de kaart Chique. Ik vind het een beauty.
Net zoals je schilderijtjes. Bernkastel, daar zijn we ook al tig keer geweest, het blijft mooi om te zien. Groeten Anja

martina's kaartjes zei

jij bent toch ook van alle markten thuis he ?
heel erg mooie kaart, die schilderijtjes, knap
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Ellen zei

Hoi Karin, wat een prachtig kaartje weer zeg en ook de PSP crea's zijn weer geweldig gemaakt hoor. Ik ben ook een hele grote PSP fan;-), doe het al jaren. Het schiet er af en toe wel eens bij in met zoveel hobby's;-).

Groetjes en een heel fijn weekend,
Ellen

Nicole zei

Goede morgen Karin wat een mooi kaartje en mooie schildertjes !!
Bedankt voor je tekstje heb hem mee genomen

Liefs Nicole

Michelle zei

Ik weet niet hoe je het altijd doet maar je kaartjes worden prachtig!
Dat tweede schilderijtje is ook erg gaaf geworden zeg..

Fijn weekend,

Liefs Michelle

Françoise zei

Karin,
Je inspiratie is back, mooi gelukt je fotografie !
Fijn weekend !!!
Françoise

k@rin zei

hallo karin,

ik moet zeggen, je bent een krak.

Ik hou van je kaartje, ik vind het heel mooi.

En uw schilderijtjes, zijn schitterend. Knap staaltjes werk hoor

groetjes karin

Andrea zei

Je zegt dat het een vlug kaartje was
maar hij is wel hartstikke prachtig hoor
groetjes andrea
ps. trouwens wat een mooie vlinderstempel

Trudy zei

Prachtig wat een mooie kaart weer Karin!
en wat een mooie schilderijtjes
Groetjes Trudy

Brenda zei

Hoi karin,

Wat een prachtige kaart is dit toch weer!! En je schilderijtjes zijn leuk zeg! Zo ben jij ook altijd maar bezig he!
Lieve groetjes en tot snel!
Brenda

Annerieke zei

Het is een razendsnel kaartje...maar wel een leuke! Je "schilderijen" zijn ook mooi zeg.
Je reisverhalen van de week, heb ik met veel plezier gelezen!

groetjes Annerieke

Adrie zei

Je bent weer helemaal terug he Karin. Je kaart is geweldig , prachtig die bamboe stempel.Ook je "schilderijen" zijn prachtig. En dan de geschilderde bloemen van je vorig post , knap hoor , volgens mij kan jij alles.
Dankjewel weer voor je teksten , ze gaan bij de verzameling.
Groetjes Adrie

Summer-design zei

Zo creabea, dat "snelle"kaartje ziet er prachtig uit, vind het een juweeltje! en dat afdwalen is helemaal niet erg hoor, daar geniet ik juist van.

Karin,heb een fijn weekend.

Groetjes, Wietske

Wilma zei

Hallo Karin,
Jij kunt wat wij willen doen.....LOL.....en je laat weer een PRACHTIG kaartje en schilderijtjes zien.....SUPER.
Liefs Wilma

Christine zei

Het is misschien een vluggertje maar daarom niet minder mooi! Ook de kleuren vind ik mooi. En je "schilderijtjes" mooi hoor!
Liefs
Christine

Sandra's Kaarten zei

Hele mooie kaart, ook al is 'ie snel...
En je schilderijtjes zijn ook erg leuk!
Groetjes Sandra.

cristel zei

wat een prachtig kaartje weer heb je gemaakt dat heb ik nu echt gemist hoor lol
grtjs

Karin zei

Hello Karin! I'm late and very behind with my commenting on the blogs :) There is always so much more to do outside (away from the computer and craft area) in the summer time! I had to tell you how pretty this card is. I love the gold embossing and the punched border is beautiful! I love those pearls which are placed so perfectly here! Have a great day!