CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 14 mei 2012

Wishing you a perfect day

Hello,
Het zal waarschijnlijk ietsje rustiger worden op mijn blog.
Nog een 10-tal dagen en dan vertrek ik terug naar mijn "roots" en ik heb nog een berg achterstallig werk te verrichten.
(Logisch hé, als je liever knutselt dan met emmer en dweil rondlopen)
Dan komt mijn nicht uit Duitsland met ons mee om hier een 14-tal dagen te blijven. Dus zal het dan redelijk druk worden met "Sightseeing Ostend".
(Heb je lust om mijn "Back to the rootsverslag" van 2011 te lezen dan moet je maar HIER klikken en zie je meteen waar we naartoe gaan.)
Vermoedelijk zal ik tot voorbij half juni maar sporadisch hier te zien zijn.

Gisteren heb ik alvast mijn hobbyhoekje opgeruimd nadat ik dit kaartje heb gemaakt.

Daar ik nog geen nieuws heb van mijn CBtje en een beetje uitgeput raak in voorafgesneden stansjes, heb ik mij een beetje moeten behelpen. Ik had die stansjes nog liggen en heb er dit kaartje van gemaakt.
De tekst en de hartjes zijn met koper embossingpoeder bewerkt.
Waar de roos (nog van mijn 1 mei bloemstukje) in steekt, is plaats voor eventueel enkele zelfgemaakte kaartjes of een lat chocolade. 

Zo, dat was het voor vandaag.
Vanuit Oostende vele
Photobucket

12 opmerkingen:

Annerieke zei

Ziet er mooi uit Karin, erg stijlvol!

gr Annerieke

beahobby zei

Hallo Karin,

Ondanks alles is het toch een heel mooi kaartje geworden.
Alvast een prettige vakantie.
Groetjes,
Bea

Ans zei

Heb het verhaal over je roots vorig jaar al gelezen en vond dat toen erg leuk. Wens je nu alvast een hele fijne vakantie en een gezellig verblijf met je nicht in Oostende.
O ja.......je nieuwe kaart is weer top hoor.
Hoop dat je snel weer een nieuwe stansmachine hebt.
Groetjes Ans

sieneke zei

Prachtige kaart is het geworden.
hoe werkt het embossingpoeder.

Sieneke

corryskaart zei

hoi karin
een erg mooie kaart en zo gaaf met die gouden hartjes!
groetjes van corry

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje en veel plezier gewenst geniet er van groetjes maartje

carla zei

Een prachtige stijlvolle kaart Karin.
GEWELDIG !!!
Groetjes,
Carla

nicole zei

zo eindelijk weer even bij jou kunne kijken en ik kijk gelijk mijn ogen uit!!! wat een prachtige creaties staan er weer. Ik ben zelf zo druk geweest voor de braderie en die is nu achter de rug dus wil proberen alles in te halen, maar dat valt niet mee. Het is wel een feest om al dat moois weer te kunne bekijken.
je kaartje is weer superleuk, oo al is het met de laatste stansje, zo zie je we kunnen alles gebruiken :)
en je theedoosje is heel mooi geworden supermooie kleur!!
heb je je bloglijst weer ee beetje compleet kunnen maken? ik had er geen idee van dat het blog er niet altijd vermeld stond....
nou ik wens je een fijne vakantie toe en ik ga me vast voorbereiden op je verslag, vorig jaar was ie ook geweldig! veel plezier,
groetjes Nicole

Unknown zei

karin ,een mooie kaart voor jou vakantie begint
wel ik wens van harte leuke vakantie en als je aan mij eens wil denken
ik begint woensdag terug te werken na een jaar loopbaanonderbreking om voor mijn moeder te verzorgen
veel liefs van marcelline

k@rin zei

heel mooi gedaan hoor.

leuke mal hé

Martha zei

Hoi hoi Karin,
allereeerst mijn complimenten voor het mooie kaartje, mooi model!
Dan wil ik je via deze weg een heerlijke vakantie toewensen, met alle voorbereidingen ten spijt... hihihi
Groetjes van Daatje

cristel zei

mooie kaart hele mooie mal heb je gebruikt en wie weet komen we elkaar nog tegen veel plezier met je nicht he hopelijk zit het weer ook nog wat mee
grtjs