CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 15 juli 2012

Canvas

Lieve Bloggers,
Eerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers.
En aan al mijn volgers wil ik zeggen dat jullie weer fantastische creaties geplaatst hebben. Ik bekijk ze elke dag hoor.
De week is weer in een zucht voorbij gegaan en ik vraag mij af wanneer we eindelijk nog een stukje zomer krijgen.
Gisteren, terwijl ik in de hondenclub was, plenste het met bakken neer. Geen wonder dat er geen animo was om met de hondjes te trainen. Nu, we hebben lekker over hondjes gekeuveld.
En niet alleen over hondjes, ook het scrappen en inkleuren van stempels komt daar af en toe bij te pas. Verleden week sprak ik over het inkleuren van stempels en dat ik graag eens met Copics zou willen proberen.
Gisteren kwam een vriendin en gaf mij een reeks dozen.
 "Kan je eens proberen".
Ze had "Spectrum Noir" markers gekocht. Zelf had ze die eerst de dag voordien ontvangen. Lief van haar dat ik de primeur krijg. Merciekes Patricia.
Morgen zal ik eerst proberen een gepast papier te vinden en zal ik dan eens uittesten of ik alcoholmarkers boven mijn vertrouwde Distressinkten verkies.
Deze week heb ik mij met iets compleet anders bezig gehouden.
Een canvaskadertje gemaakt.
Heel gewoontjes met een leuk servetje en een "pootjes" stempeltje.
Vinden jullie dit geen leuk kadertje?
Heel vlug gemaakt:
In Action een canvasdoek gekocht,
gepast servet gezocht en met servetlijm opgekleefd.
Met Gesso (kan natuurlijk ook met gewone acrylverf) er rond geschilderd.
Pootjes met bruine StaZon gestempeld
en klaar was het kadertje.
Dit vindt beslist een plaatsje in de Hondenclub.
Bij onderstaand kadertje had ik een ietsje meer fantasie nodig.
Canvas met Gesso beschilderd, rozenservet gekleefd en verder met structuurpasta gewerkt.
Daarop hier en daar met een scriptstempel gestempeld.
Met "Vintage Photo"-distressinkt verouderd en het geheel dan nog hier en daar koper effect gegeven met Gold Wax.



Joepie, het zonnetje komt er door. Ik voel me al een stuk beter en zal me toch nu al aan de Spectrum Alcoholmarkers wagen.
Zo, op hoop van zegen.

Photobucket

8 opmerkingen:

beahobby zei

Deze zien er heel mooi uit zeker de tweede.
Gr, Bea

Helen zei

HOi Karin, wat mooi gemaakt. Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar de 1e. Succes met de markers. Groetjes Helen

Michelle zei

Beide zien er weer erg leuk uit, een mooi doek voor in de hondenclub. Leuk dat jullie je interesses en passies kunnen delen. Super dat je de markers van haar mocht uitproberen, ben benieuwd wat je ervan vind!

Liefs Michelle

Christine zei

Beiden een andere stijl maar toch heel mooi Karin! Succes met het uittesten van de stiftjes!
Liefs
Christine

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Hallo Karin, blij dat je volger bent geworden :-), die canvas is echt super mooi gedaan hoor, zijn prachtig.En succes met de stiftjes
Lieve groetjes, Emma

Marian zei

Wat ontzettend leuk Jij durft ook gewoon alles om uit te testen Knap hoor en het resultaat Prachtig
Groetjes

cristel zei

ze zien er alle twee heel erg mooi uit wil het ook eens gaan uitproberen heb je toch iets wat een ander niet heeft he
grtjs

Cathy zei

Heel erg leuk!!!