CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 11 augustus 2012

Een kaartje voor een vriend(in)

Nadat ik mijn teksten had uitgeprint heb ik er op gestempeld. Nu was er toch een afdrukje mislukt. Dus mijn eerste impuls gevolgd en in de papiermand gegooid.
Achteraf bedacht ik dat het toch zonde was om het tekstje dat wèl gelukt was niet te gebruiken.
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt:

Op het linnen kaartkarton heb ik met bruine StazOn swirls gestempeld.
De tekst heb ik uitgescheurd en met Vintage Photo Distressinkt verouderd.
Er een lintje doorgestoken en een eigengemaakt "zegeltje" aangekleefd.
De bloemen zijn gestempeld met een LaBlanche stempel. Daarvan het ik slechts een gedeelte gebruikt en ingekleurd met Distressinkt.
Enkele bloemen en een Tim Holtzvlinder vulden het lege hoekje van het kaartje op.
Hieronder een detail van het "zegeltje" gemaakt met Silli en een oude knoop.


En heb ik toch wel weer een item dat ik op mijn verlanglijstje moet plaatsen... UTEE... ook van dat potje kan ik de bodem zien.
Ik zal dus maar weer eens het net gaan afschuimen en een webwinkel zoeken die al mijn zaken heeft. Maar dat is bijna onmogelijk. Heb ik nu 6 zaken op mijn verlanglijstje staan en daarvoor moet ik in 5 verschillende webwinkels bestellen. Pfff ... niet leuk.
Enfin, misschien lukt het om met mijn verlanglijstje naar de beurs in Mechelen te gaan en daar een knutselbraspartij te organiseren voor mij en mijn man (heb ik nodig om pakjes te dragen, hi,hi)
Ik wens jullie allen nog een fijne dag. 
PS: voor Monique: je vraagje: "Welke stempels gebruik je (in je vorig berichtje)?". Wel Monique, meestal gooi ik de verpakking weg omdat ik mijn stempels in CD doosjes opberg. Maar de meeste die ik daar heb gebruikt zijn VIVA-stempels die ik meebracht uit Duitsland. Dit zijn clear stamps en niet duur. En toch geven ze een heel mooi resultaat. Als je eventjes rondkijkt op het net, vindt je ze wel in hobbywinkels maar er zijn ook prijsverschillen, dus opgelet.
Photobucket

5 opmerkingen:

Monique - Mienokje zei

Dank je wel voor je antwoord Karin. Je hebt trouwens weer een schitterende kaart gemaakt van je "left overs".
Groetjes, Mienokje

Martha zei

Hoi hoi Karin,
geweldig wat een mooi kaartje!
Wat zijn die stempels van lablanche prachtig he,
ik was vanmiddag eventjes op de fiets naar Breda,
daar heb ik prachtige lablanche stempel gekocht, bloesemachtig...
groetjes van daatje

Bea zei

Een prachtige kaart en een mooie tekst....

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi karin
zou niet zegeen dat het eerst een mislukje zou worden want je kaart ziet er nu supermooi uit met die prachtige tekst erbij!!
groetjes van corry

Unknown zei

karin ,
ze is supermooi geworden
geluk dat je toch nog gebruikt hebt
veel liefs van marcelline