CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 3 december 2012

Rompertjeskaartjes

Dag lieve Bloggers,
Mijn sneeuwman is gelukkig niet moeten komen om sneeuw te ruimen. 
Het regende de hele dag. Dat was dan ook een mooie gelegenheid om de twee romperkaartjes, waar ik mee bezig was, af te werken.
Hier zijn ze dan, gemaakt volgens mijn patroontje dat je hier vindt.
(Leuk dat er sommigen een mailtje of reactie nalieten omdat ze het patroontje hebben gebruikt)
Het scrappapier heb ik gevonden, nou ja, gekocht, in de Action.
Het tekstlabeltje "Geboren om lief te hebben" heb ik binnenin gekleefd.
De knoopjes waren transparant maar met een laagje porceleinverf kregen ze een aangepast kleurtje.
Babysokjes erin en het is een lief geboortekaartje voor een baby die
 "100% lief" is.
Zelfde rompertje maar in een andere kleur.

Wil je de tekstlabeltjes? Kijk dan eventjes op deze link. Je vindt er ongeveer 76 verschillende, door mij gemaakte, tekstlabeltjes. Neem ze gerust mee.
 Ik zou het dan wel fijn vinden als je dan een reactie nalaat.
 Ondertussen ligt hier nog een werkje op bestelling, waar ik mee bezig ben.
De recente blogs van de afgelopen twee dagen heb ik ook bezocht (en dat zijn er heel veel hoor). Wat een pracht aan inspiratie kan men bij jullie opdoen.
Spijtig ontbreekt mij de tijd om overal een reactie te plaatsen. Ik zou het liefst overal schrijven:
"Wow, wat een prachtige creatie. Groetjes, Karin"
En nu vlug nog een beetje verder knutselen.
Ik wens jullie nog een prettige avond en wie weet... misschien tot morgen.  

Photobucket

10 opmerkingen:

cristel zei

oh zo lief karin en mooi papier heb je ervoor genomen
grtjs

jolanda zei

mooie rompertjes

janieworkum zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan. Het ziet er beeldig uit.

groetjes janie

Rosina zei

Een hele mooie rompertjes kaart Karin....
groetjes Rosina

Marian zei

Wat zijn ze weer 100% lief en mooiiii
Groetjes

corryskaart zei

Hoi Karin
Wat zijn dit twee lieve romertjes echt leuk van kleur en schattig om te geven
Groetjes van corry

Marga50 zei

Wat ziet dit er erg leuk uit. Groetjes Marga.

k@rin zei

heel mooi hoor. fantastisch mooi papier ook gebruikt.

Michelle zei

Heel schattig, de ontvangsters zal hier zeker erg blij mee zijn :)

Anoniem zei

Ik was op 't web op zoek naar een leuke manier om sokjes te verpakken en kwam bij toeval op jouw blog. Bedankt voor het patroontje, het is superleuk!